djchef Zizan Razak Dan Emma Maembong Rapat Sejak 2 Tahun Lalu | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Friday 26 April 2013

Zizan Razak Dan Emma Maembong Rapat Sejak 2 Tahun Lalu

Zizan Razak Rapat Dengan Emma Maembong Sejak 2 Tahun Lalu| Zizan Raja Lawak Bercinta|Gosip Artis Malaysia

Zizan selalu dikaitkan bercinta dengan artis-artis yang cantik-cantik macam Juliana Evans, Kaka dan Nora Danish. hairan betul djdanchef. Yang cun-cun semua dia rembat. Hehe

Terbaru ini dikatakan Zizan telah rapat bersama dengan pelakon cantik Emma Maembong sejak 2 tahun dulu.

Ibu kepada Zizan Razak iaitu Anai Ibrahim akui Emma Maembong pernah mengunjungi rumahnya ketika rumah terbuka Aidilfitri, 2 tahun lalu.

1) Ibu Zizan Tidak Tahu Sejauh Mana serius hubungan Zizan dan Emma Maembong

Dia sudah lama mengetahui mengenai hubungan anaknya dan aktres kacukan Melayu-Scotland itu, tetapi tidak tahu sejauh mana seriusnya hubungan mereka.

"Saya tak tahu sejauh mana seriusnya hubungan Zizan dan Emma, yang saya hubungan mereka terjalin sejak 2 tahun lalu lagi.

“Seingat saya ketika itu, Emma ada datang ke rumah terbuka kami dan saya hanya anggap dia datang sebagai kawan Zizan ketika itu.

- Gambar Emma Maembong Bertudung
- Zizan Juara Super Spontan
- Gambar Emma Maembong Yang Cun

“Setakat ini, Zizan tidak pernah pun bercerita secara serius mengenai Emma kepada saya dan saya hanya baca cerita mengenainya di akhbar,” katanya.

2) Zizan Kalau Suka Seseorang Akan Bawa Untuk Jumpa Ibu

Anai memberitahu anaknya memang seorang anak yang agak rapat dengannya dan sering bercerita mengenai hal peribadi termasuk soal cinta.

“Zizan tidak pernah sorok kepada saya jika dia sedang suka serta berkenan dengan seseorang itu. Dia akan terus membawa wanita itu berjumpa saya.

“Apa-apa pun, saya tidak kisah siapa pilihan bakal isteri Zizan, asalkan wanita itu faham akan kerjayanya yang sentiasa sibuk dengan kerja tanpa mengira masa,” jelasnya lagi.

Zizan Razak Bercinta Dengan Emma Maembong - Gosip djdanchef


JOM SHARE ARTIKEL INI:

3 comments:

  1. tapi mak dia lebih suka juliana evans kan..

    ReplyDelete
  2. tapi aq rase juliana evans lah orang yg paling sesuai ngan zizan.mak zizan pon suke......

    ReplyDelete
  3. tapi aq rase juliana evans lah orang yg paling sesuai ngan zizan.mak zizan pon suke......

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.