djchef Episode 4 Sebenarnya Saya Isteri Dia | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Saturday 20 April 2013

Episode 4 Sebenarnya Saya Isteri Dia

Ringkasan sinopsis sebenarnya saya isteri dia episod 4|Novel lagu tema ost|Full download online.

Rumusan Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 4

Pada masa ini Syaf dan Firash hanya bercakap membahasakan diri “kau dan aku sahaja” , tidak mengambarkan yang mereka sepasang suami dan isteri.

Masing-masing bersikap ego. Syaf nampak lebih matang tetapi Firash bersifat seperti keanak-anakkan (anak emak). Mereka sering bercakap secara sindiran sahaja.

Satu malam, Datin Farizah sengaja menjemput anak dan menantunya itu datang makan malam dan terus dipelawa tidur dirumah itu, ini bermakna Syaf dan Firash terpaksa tidur sebilik dalam sebenarnya saya isteri dia episode 4.

Syaf memang tak selesa duduk sebilik dengan Firash tambahan pula Syaf sering terbayang wajah aruah Farish bila merenung kewajah Firash. Syaf tak sanggup untuk tidur sekatil dengan orang yang dia tidak cintai.

Firash pula selamba sahaja dan sesekali ada juga hendak mengambil kesempatan dengan usikkan manja membuatkan Syaf bengang dengan sikap Firash.

Lihat Juga:
- Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 1 dan 2
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 3 - djdanchef
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 4
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 5




Gosip by djdanchef
JOM SHARE ARTIKEL INI:

2 comments:

  1. x sabar pulak nak tengok episod 4 ni...

    ReplyDelete
  2. aaa , ta sabar nye nak tngok .
    dala dye org yg blakon tue cute2 .

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.