djchef PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday, 8 June 2017

AL RAZI SKINCARE 5 IN 1 HARGA MURAH RM40

AL RAZI SKINCARE 5 IN 1 HARGA MURAH RM45 Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Malaysia




AL RAZI SKINCARE

Harga Promosi Terhad

RM40 + pos RM5 (SM)

RM40 + pos RM8 (SS)

* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

 

Nak Order??

SMS: 01121428302
WHATSAPP: +601121428302 / 01121428302

LINK WHATSAPP TERUS: http://601121428302.wasap.my
Al Razi Skincare ialah merupakan produk yang sesuai untuk kulit bermasalah seperti berjerawat dan berminyak.Jangan lupa pakai set skincare Al Razi sebelum keluar rumah. Hanya perlu sapu seluruh muka sahaja, tak perlu pakai bedak, tahan lama dan tak berminyak .

Al Razi Skincare selamat diguna TANPA BAHAN KIMIA,TIADA PENGGELUPASAN, dan yang paling penting LULUS KKM!. 10 kali LEBIH BERKESAN,10 kali LEBIH PUTIH dengan set Al Razi Skincare nie..

Al Razi Skincare baru CERAH BAK KOREA!.Kesan seawal 5 hari je!! Produk herba terbaikkkk.Tak cuba tak tahu,dah cuba mesti puas hati.Seronok bila pakai Al Razi Skincare nie..nak tahu kenapa???? Sebab bila nak pakai tak perlu nak tonyoh-tonyoh tau.Sapu lembut-lembut.Tengok-tengok senang jer dia meresap.

Macam sebelum ni gunakan skincare lain tapi rasa susah sangat nak menyerap, kan?.takpe, pakai Al Razi Skincare ni confirm rasa lain.

Jom cantik seawal 5 hari dengan set skincare Al Razi. 

Alrazi 5 in1 set terdiri daripada :
- Alrazi Soap
- Alrazi Day Cream
- Alrazi Night Cream
- Alrazi Treatment
- Alrazi Moisturizer

KELEBIHAN AL RAZI SKINCARE :
Membantu merawat masalah jerawat dan jeragat.
Cepat menyerap ke dalam kulit.
Mudah dan senang dibawa.
Ikut warna kulit kita.
Sesuai dengan semua jenis kulit.
Sesuai dengan semua jenis warna kulit.
Muka semakin glowing dan gebu.
Tidak berminyak.

CARA PENGGUNAAN AL RAZI SKINCARE :
1- Basahkan muka dengan air suam, gosokkan sabun Al-Razi kat tapak tangan sehingga berbuih, sapu secara rata dan lembut ke wajah selama 2-3 minit kemudian bilas dgn air biasa/air sejuk.
2- Cuci muka dengan sabun Al-Razi 2x sehari
3- Siang hari sapukan Day Cream dan diikuti Sunblock.
4- Kemudian malam hari sapukan Night Cream dan Treatment Cream.










Harga Promosi Terhad

RM40 + pos RM5 (SM)

RM40 + pos RM8 (SS)

* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

 

Nak Order??

SMS: 01121428302
WHATSAPP: +601121428302 / 01121428302

LINK WHATSAPP TERUS: http://601121428302.wasap.my

Baca Penuh AL RAZI SKINCARE 5 IN 1 HARGA MURAH RM40

Saturday, 3 June 2017

KRIM BAYI TROPIKA BABY HERBAL MURAH RM30

KRIM BAYI TROPIKA BABY HERBAL MURAH CREAM HARGA Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Malaysia

TROPIKA BABY HERBAL CREAM
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Harga Promosi Terhad

RM30 + pos RM7 (SM)

RM30 + pos RM9 (SS)

* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

 

Nak Order??

SMS: 01121428302
WHATSAPP: +601121428302 / 01121428302

LINK WHATSAPP TERUS: http://601121428302.wasap.my

TROPIKA BABY HERBAL CREAM
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Tropika Baby Herbal Cream ialah campuran Halia + Minyak Kelapa Dara + 
Minyak Kayu Putih + Herba2 Tropika yg mampu merawat dan mencegah 
anak-anak anda daripada batuk dan selsema,kahak,nafas berbunyi atau
 lelah,hidung tersumbat dan mengatasi masalah kembung perut bayi. 
Krim tidak panas dan melekit ini sesuai digunakan bermula 
bayi seusia 1hari hingga dewasa.

Produk keluaran terbaru ni diperbuat daripada 100% organik serta bebas bahan
 kimia & steroid.Bayi yang berumur dibawah setahun terutamanya tidak digalakkan
 untuk mengambil sebarang ubat batuk,selsema atau ubat demam.Biasanya,
ubat-ubat ini akan membuatkan bayi anda kelihatan drowsy,lemah,tidak aktif 
dan mengantuk.Secara tradisional bawang putih dan halia adalah antara 
tumbuhan herba yang bersifat anti bakteria.

Jadikan produk Tropika Baby Herbal Cream sebagai penawar altenatif dan 
sebagai rawatan tradisional utk melegakan batuk,selsema,hidung tersumbat,lelah
 dan mengeluarkan kahak bayi anda.Hanya sapu!segalanya hilang=).Sebagai ibu 
yang prihatin kita perlulah mencari penawar semulajadi dan tradisional untuk 
mengeluarkan kahak bayi yang disebabkan oleh batuk atau selsema.Biasanya
 bayi yang batuk dan selsema agak sukar bernafas disebabkan hidung
 yang tersumbat dan juga sukar untuk minum susu.Jangan risau..
Tropika Baby Herbal Cream mampu merawat serta menyembuh
 segala penyakit anak anda .


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Krim tidak panas serta sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak.
Krim mudah meresap serta tidak meleleh atau melekit bila disapu
 berbanding minyak telon yang lain.
Krim telon herba Tropika juga berfungsi seperti Vicks herba bagi mengurangkan
 masalah batuk dan selsema.(sapu krim pada dada dan belakang si manja 
untuk menghilangkan kahak serta bunyi wheezing)
Sesuai untuk bayi dan kanak-kanak yang mempunyai kulit sensitif
 seperti ekzema, gigitan nyamuk dan serangga.
Krim ini hanya mengandungi bahan-bahan herba tropika yang halal 
dan suci serta tiada unsur alkohol atau seumpamanya.

TROPIKA BABY HERBAL CREAM
FUNGSI TROPIKA BABY HERBAL CREAM

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Halia.
Tropical Herbs.

TROPIKA BABY HERBAL CREAM
KANDUNGAN TROPIKA BABY HERBAL CREAM

CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Sapu Baby Herbal Cream pada perut serta kedua telapak kaki bayi,perut,
dada,& sendi-sendi setiap kali selepas mandi,sebelum tidur atau bila perlu.
Boleh di sapu di dada bayi supaya si manja sentiasa selesa sepanjang hari.
Ulang sapuan setiap 2-3 jam untuk memastikan bayi anda selesa.

TROPIKA BABY HERBAL CREAM
CARA PENGGUNAAN TROPIKA BABY HERBAL CREAM

TIPS ATASI MASALAH KEMBUNG 
PERUT BAYI

Menepuk lembut bahagian punggung bayi.
Menggosok bahagian perut bayi.
Memberikan bayi air hangat ketika perut bayi kembung.
Sentiasa waspada dengan susu formula.
Melakukan latihan untuk bayi anda.
Membiarkan bayi anda aktif.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

TROPIKA BABY HERBAL CREAM dijamin HALAL dan disahkan KKM!.


PANTANG LARANG PENGGUNAAN
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Untuk hasil yang baik minum air kosong sekurang-kurangnya 
2liter setiap hari.
Tidur awal,rehat dengan secukupnya.
Amalkan gaya hidup sihat.
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
TROPIKA BABY HERBAL CREAM

Ada testimoni penggunaan Tropika Baby Herbal Cream.
Boleh rujuk gambar testimoni di bawah=)







Harga Promosi Terhad

RM30 + pos RM7 (SM)

RM30 + pos RM9 (SS)

* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

 

Nak Order??

SMS: 01121428302
WHATSAPP: +601121428302 / 01121428302

LINK WHATSAPP TERUS: http://601121428302.wasap.my



Baca Penuh KRIM BAYI TROPIKA BABY HERBAL MURAH RM30