djchef Episode 3 Sebenarnya Saya Isteri Dia | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Friday 19 April 2013

Episode 3 Sebenarnya Saya Isteri Dia

Ringkasan sinopsis drama sebenarnya saya isteri dia|Episod 3|Novel Lagu Tema OST|Download Full Online.

Episode 3

Datin Farizah dan Syaf terpaksa menerima hakikat orang yang mereka sayanggi telah pergi tak kembali. Firash juga terdetik rasa menyesal tetapi dia tetap terpaksa meneruskan hidupnya bergelar suami diusia muda.

Ayah kandung Farish langsung tak ambil kisah tentang kematian anaknya, manakala Datin Farizah juga malas nak menyampaikan berita sedih itu kepada suami yang tak bertanggungjawab. Sebenarnya saya isteri dia episode 3, Disebabkan itu jugalah Firash amat membenci ayah kandungnya yang seolah-olah membuang mereka terus dari ingatan dan hanya menumpukan kepada anak tiri serta isteri muda sahaja.

Semasa majlis perkebumian Farish, Syaf amat bersedih kerana dia tidak dibenarkan datang kepusara oleh Firash kerana kuatir rahsia mereka sudah menjadi suami dan isteri secara memalukan diketahui umum.

Demi mengelak rahsia diantara Syaf dan Firash terbongkar, Syaf dan Firash tinggal berasingan dirumah bujang masing-masing seolah-olah mereka belum berkahwin.Datin Farizah terpaksa ikut sahaja kehendak anaknya itu. -djdanchef



Lihat Juga:
- Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 1 dan 2
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 3 - djdanchef
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 4
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 5


JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.