djchef CONTOH FORMAT SURAT BERHENTI KERJA | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday 19 July 2012

CONTOH FORMAT SURAT BERHENTI KERJA

contoh surat berhenti kerja atau format contoh notis berhenti kerja , ada yang mencari format untuk notis berhenti kerja 24 jam, 1 minggu, 2 minggu bahkan sebulan.

Berikut merupakan contoh surat berhenti kerja yang agak mudah yang saya ambil di afiffuddin.com

Contoh . . .

Siti Norhayati Bte. Jamalan
No. 435, Jalan Masjid, Felda Sri Jaya,
Bukit Serampang,
85210 Jementah, Ledang,
Johor Darul Takzim.

Tuan Hj. Khalil Bin Jali
Sek. SRI Seremban
Jalan Dato’ Kelana Maamor,
70200, Seremban,
Negeri Sembilan Darul Khusus.(Tarikh)

Tuan,

Notis Berhenti Kerja Di Sri Seremban

Saya seperti nama di atas menyerahkan surat ini sebagai notis berhenti kerja sepertimana yang telah dipersetujui, saya perlu memberikan notis dua minggu ini dan tarikh akhir saya bekerja di Sri Seremban adalah pada _______(tarikh).

Antara sebab-sebab saya ingin berhenti kerja di syarikat tuan adalah kerana saya telah menerima tawaran kerja lain yang mana lokasinya lebih hampir dengan rumah alamat tetap saya. Masalah ini juga berkaitan dengan masalah pengangkutan.

Dikesempatan ini saya mengucapkan ribuan terima kasih di atas segala nasihat, tunjuk ajar serta keperihatinan pihak tuan selama saya berkhidmat di syarikat tuan.

Semoga tuan menerima baik notis ini.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

…………………………..
(Siti Norhayati Bte. Jamalan)

JOM SHARE ARTIKEL INI:

7 comments:

  1. kalau yg 24 jam cm ne plak...ayat yg mane kene ubah tu??

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. kak empunye surat nie kata kenal lh... hehe.. dlu sek kt smk tun sri lanang kan...

    ReplyDelete
  4. Notis benti kerja xde baris ke sebelum nama kompeni ?

    ReplyDelete
  5. ciktom pn pernah bt surat bhenti notis 24 jam..hee

    ReplyDelete
  6. thnk ...mmudahkan kja kta ...

    ReplyDelete
  7. kalau notis 2minggu ni termasuk sabtu ahad x??

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.