djchef Adik Beradik: Nelydia Senrose Sepupu Emma Maembong | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Monday, 28 January 2013

Adik Beradik: Nelydia Senrose Sepupu Emma Maembong

Adik beradik: Nelydia Senrose sepupu kepada Emma Maembong

Djdanchef baru dapat tahu rupanya Nelydia Senrose ini adalah sepupu kepada Emma Maembong pelakon cantik dan ayu.

Emma maembong mula terkenal apabila berlakon dalam drama kau yang terindah di slot akasia tv3 pada suatu ketika dahulu.

Nelydia Senrose Kacukan Melayu - Siam , Emma Maembong Kacukan Melayu - Scotland

Djdanchef difahamkan nelydia senrose ini berkuturunan melayu-siam manakala emma maembong pula berkacukan melayu-scotland. Banyak betul kacukan dalam saudara mara mereka ini kan. Patutlah semuanya cun dan comel termasuklah kakak kepada nelydia iaitu Uqasha Senrose dan adik kepada Emma iaitu Cha Cha Maembong.

Adik beradik serta saudara mara mereka semuanya cantik dan comel.

Gambar Nelydia Senrose dan Emma Maembong serta boyfriend nya djdanchef .

Promot sikit teman lelaki mereka tu. Haha

Baca Seterusnya:
- Gambar Emma Maembong Bertudung
- Cha Cha Maembong
- Biodata Nelydia Senrose (Klik)

Gambar Emma Maembong
Gambar Nelydia Senrose
JOM SHARE ARTIKEL INI:

15 comments:

  1. Ooooo...ini makwe Dj, rupanya...tak palah kita tanya tuan badan sebelah sana betul ke Dj ni pakwenya

    ReplyDelete
  2. hehe...lawanyer lah makwe dj nie. berkacuk2kan...

    ReplyDelete
  3. memang panas giler awek ni bro hehe...

    ReplyDelete
  4. nelyda comel aq setuju.. tapi emma muka malay kot..kulit je mat saleh...huhu

    ReplyDelete
  5. patutlah muka nak sama je dua orang ni :)

    ReplyDelete
  6. correction bro..emma maembong x related lgsung ngan dier ni..adk-bradk betul 7 org..4 gurls dan 3 boys..ada lam youtube video 'senrose wedding'..ha tu akak sulung dier kwin..yg wish last2 tu suma yg gurls..boys yg jd flower boys line belah kiri tu..parents yg tepung tawar..dier ni anak VIP,datuk tp jenis nk remain low-profile bro..pakwe dier betullah lu!

    ReplyDelete
  7. betul ke nellydia anak kepada pelakon Rosnah Mohd nor (pelakon 80-90an)

    ReplyDelete
  8. anak sedara.

    ReplyDelete
  9. Eeeeeee.... bila masa la emma ni bersedara dgn nelydia pulak? X de petalian langsung....

    ReplyDelete
  10. ok ok ok.. hihih...

    ReplyDelete
  11. VIP tu bapa tiri dorg. Rosnah mad noor ibu saudara dorg.

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.