djchef 5 GAMBAR EMMA MAEMBONG YANG TERINDAH | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Monday, 3 September 2012

5 GAMBAR EMMA MAEMBONG YANG TERINDAH

Wow! Gambar Emma Maembong pelakon kau yang terindah yang cun bila pakai tudung memang maniskan emma maembong.

Yang belum kenal lagi siapa emma maembong ni adalah pelakon baru yang mula menonjol di dalam drama Kau Yang Terindah di TV3.

Disini ada beberapa gambar emma yang cun bila bertudung dan pic emma yang nampak ayu.

gambar emma maembong, emma maembong

gambar emma maembong, emma maembong

gambar emma maembong, emma maembong

gambar emma maembong, emma maembong

gambar emma maembong, emma maembong

Ada yang dah cair dengan emma? Kalau anda lihat djchef lagi cair. Seksi mata emma. Kalau tak puas lagi boleh lihat seterusnya:

- GAMBAR EMMA MAEMBONG YANG CUN
- 5 GAMBAR EMMA MAEMBONG YANG TERINDAH
JOM SHARE ARTIKEL INI:

10 comments:

  1. tengok biodata emma maembong bukan binti maembong kan?

    ReplyDelete
  2. cun gambar emma maembong bertudung, slalu follow twitter facebook instagram die

    ReplyDelete
  3. Lebih cantikkan wajah + keayuan kita dengan menutup
    aurat yang sempurna.. Sejuk mata memandang..

    One day u will

    ReplyDelete
  4. kecil molek ajer orang nyer ....

    ReplyDelete
  5. laki tu boyfriend emma maembong ke?

    ReplyDelete
  6. gambar emma maembong dan bf dia ker tu? siapa ek?

    ReplyDelete
  7. ramai nak tahu siapa lelaki yg bgmbr dgn emma maembong..hee

    ReplyDelete
  8. ermmm kluar pulak gosip baru pasala gambar laki tuh heeee

    ReplyDelete
  9. comel la emma maembong pakai tudung

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.