djchef Fizz Fairuz Pasang Bodyguard & Kembali Bersama Almy Nadia | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Wednesday, 10 April 2013

Fizz Fairuz Pasang Bodyguard & Kembali Bersama Almy Nadia

Fizz Fairuz upah bodyguard dan kembali bersama Almy Nadia.

Kontroversi pertunangan yang melanda Fizz Fairuz telah menggemparkan Malaysia apabila disaat akhir Fizz Fairuz baru tahu tunangnya adalah isteri orang bahkan dikatakan telah mengenakan sihir ke atas Fizz Fairuz.

1. FIZZ FAIRUZ UPAH BODYGUARD

Sejak akhir-akhir ini, djdanchef difahamkan Fizz Fairuz sentiasa mengupah kira-kira empat orang pengawal peribadi sebagai langkah-langkah keselamatan ketika menghadiri apa-apa acara hiburan.

Selain itu, dengan memiliki pengawal peribadi membuatkan pergerakannya lebih mudah terutamanya apabila dikerumuni peminat ketika dia ingin mengejar masa untuk ke lokasi lain.

"Saya rasa lebih teratur pergerakan diri ini apabila mempunyai pengawal peribadi terutamanya ketika berada di majlis-majlis hiburan.

"Bagaimanapun saya tidak membawa mereka selalu, cuma ikut tempat yang bersesuaian sahaja." - Katanya.

2. HUBUNGAN FIZZ FAIRUZ DAN ALMY NADIA

Selepas kontroversi pertunangannya dengan isteri orang pada 10 Februari lalu, Fizz juga mengakui dia dan aktres Almy Nadia kembali menjalinkan hubungan sebagai teman rapat semula.

Bagaimanapun dia enggan terburu-buru untuk lebih serius dalam perhubungannya bersama Almy, kerana ingin menjaga hati wanita itu yang pernah terluka gara-gara perbuatannya.

3. FIZZ FAIRUZ DAN ALMY NADIA PERLUKAN SEDIKIT RUANG KEMBALI PULIH

"Saya dan Almy masih lagi kawan dan kami sering keluar bersama. Tetapi kami beri ruang sedikit untuk masing-masing memulihkan keadaan gara-gara kesilapan saya dahulu.

"Lagipun saya tidak mahu terburu-buru, takut Almy kecewa lagi. Saya perlu menjaga hati dia dan keluarganya," tambah Fizz Fairuz.

Apa-apa pun semoga kembali pulih. 7 Tahun bercinta kot - djdanchef

Artikel Dahulu:
- Majlis Pertunangan Fizz Fairuz


JOM SHARE ARTIKEL INI:

5 comments:

  1. suka kalau dorang bercinta blk...syg la dah lama kan....

    ReplyDelete
  2. bercinta la balik haaaa ... hehehe :p

    ReplyDelete
  3. suka kalau diorang ni couple balik tapi entahlah.. ketentuan Allah SWT kita mmg tak tahu.. ^_^

    ReplyDelete
  4. hihi...kalau jodoh takkan kemana kan..hihi

    ReplyDelete
  5. Hi would you mind letting me know which web host you're working with? I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good internet hosting provider at a
    honest price? Thank you, I appreciate it!



    My web page The web’s premiere DJ community

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.