djchef Keputusan Pemenang Anugerah Planet Muzik 2012 APM | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Saturday, 15 December 2012

Keputusan Pemenang Anugerah Planet Muzik 2012 APM

Senarai keputusan pemenang anugerah planet muzik apm 2012 . APM 2012 anugerah berprestij ini berlangsung pada 15 Disember 2012 di Max Pavilion, Singapura.
Satu-satunya Anugerah nusantara yang menggabungkan artis Singapura, Indonesia dan Malaysia di dalam satu anugerah.
SENARAI KEPUTUSAN PEMENANG ANUGERAH PLANET MUZIK 2012 | APM 2012 - 15 Disember
Berikut adalah senarai pemenang bagi kategori yang dipertandingkan pada malam tersebut.
1.PERSEMBAHAN VOKAL TERBAIK DALAM LAGU APM 2012 (ARTIS BARU LELAKI)
* Anji – (Hatiku) Berhenti Di Kamu
2. PERSEMBAHAN VOKAL TERBAIK
DALAM LAGU APM 2012 (ARTIS BARU WANITA)
* Raisa – Serba Salah
3. BEST NEW DUO/GROUP DUO/KUMPULAN BARU TERBAIK APM 2012
* Audionauts – Maha Bisa Rahsia
4. KOLABORASI TERBAIK APM 2012
* Rossa & Taufik Batisah – Aku Bersahaja
2012 Tahunku Yang Kacak
5. ARTIS LELAKI TERBAIK APM 2012
* Hafiz - Ku Akui
6. ARTIS WANITA TERBAIK APM 2012
* Shila Amzah – Patah Seribu
7. BEST DUO/GROUP DUO|KUMPULAN TERBAIK
* Kotak – Tendangan Dari Langit
8. LAGU TERBAIK SINGAPURA
* Pulanglah – Awi Rafael djdanchef
9. ARTIS SINGAPURA PALING POPULAR
* Taufik Batisah
10. LAGU SINGAPURA PALING POPULAR
* Ku Tetap Kan Menunggu – Hady Mirza
11. ARTIS SERANTAU PALING POPULAR APM 2012
* Taufik Batisah
12. NEW MEDIA NOVA | NOVA MEDIA BARU
* Abdul Muttaleeb
13. NEW MEDIA ICON | IKON MEDIA BARU
* Sleeq
14. LAGU SERANTAU PALING POPULAR
* Ku Tetap Kan Menunggu – Hady Mirza
15. LAGU TERBAIK ANUGERAH PLANET MUZIK 2012
* Kisah Hati - Alyah !!!
TAHNIAH BUAT HAFIZ, ABDUL MUTTALEEB, ALYAH DAN SHILA AMZAH
Tahniah djdanchef ucapkan kepada mereka kerana menjadi juara dalam kategori yang paling tertinggi dalam banyak-banyak kategori di APM 2012.
Tahniah juga buat pemenang yang lain.
Lihat juga:
- Senarai Keputusan Pemenang Anugerah Skrin 2012
- Pemenang Anugerah Industri Muzik 19 2012

JOM SHARE ARTIKEL INI:

11 comments:

  1. Tahniah buat semua pemenang

    ReplyDelete
  2. Abdul muttaleeb style!! Artis youtube!

    ReplyDelete
  3. Cayalah alyah! Sekian lama baru diiktiraf.

    ReplyDelete
  4. Kenapa malaysia tak iktiraf shila n alyah dulu2?? Anugerah negara lain pula yg iktiraf shila n alyah.. Pelikkkk!!

    ReplyDelete
  5. hai bro,
    tahniah kepada semua pemenang Anugerah Planet Muzik 2012 APM. terbaik!

    ReplyDelete
  6. tahniah buat pemenang semua, tapi bila tengok abdul muttaleeb pasal dia memang artis youtube tu, sekali pandang dah macam sytle artis jer tak nampak pun macam artis youtube :)

    ReplyDelete
  7. Congrats buat pemenang..cuma sy nk bg pendapat ckit ttg pakaian Sheila majid..rasanya xsesuai pakaian yg dia pakai dgn title Hajah...klu lebih Sopan lg manis dipandang..

    ReplyDelete
  8. huh aku dah lama x ambil tahu bab ni hehehe

    ReplyDelete
  9. sje nk bg peluang artis2 bru lak

    ReplyDelete
  10. tahniah kpd semua pemenang 3 negara..

    ReplyDelete
  11. Tahniah hafiz

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.