djchef Sinopsis Drama Cinta Dari Syurga Cerekarama TV3 | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Saturday, 8 December 2012

Sinopsis Drama Cinta Dari Syurga Cerekarama TV3

Sinopsis drama cinta dari syurga cerekarama tv3

Mengisahkan Damia, seorang aktivis dakwah di kampus dan Zairul, seorang mahasiswa biasa walaupun ibunya seorang ustazah. Demi cinta, Zairul sanggup menunggu kekasihnya, Hannan, yang melanjutkan pengajian selama empat tahun di luar negara.

CINTA DARI SYURGA CEREKARAMA TV3

Suatu hari, ibu Zairul iaitu Puan Robiah bertemu dengan Damia lalu tertarik dengan pekerti Damia yang
solehah. Puan Robiah cuba menjodohkan Damia dan Zairul.

Setahun kemudian, hubungan cinta jarak jauh antara Hannan dan Zairul terputus.

HOT!
**BAYAR ZAKAT SECARA EKSPRESS **

BARISAN PELAKON

Antara pelakon drama ini ialah Anzalna Nasir, Fouziah Gous, Azlee Khairi, Ika Nabila dan Kesumawati.

Saksikan cerekarama cinta dari syurga 10 malam 8 disember 2012 di tv3 - djdanchef

Hot!
** Bayar Zakat Secara Ekspress **


JOM SHARE ARTIKEL INI:

14 comments:

  1. nie sure sedap nie .. nak2 FG nie berlakon !

    ReplyDelete
  2. lagu2 dlm crta ni best kot

    ReplyDelete
  3. Apa tajuk lagu tema ost cinta dari syurga cerekarama tv3 ni

    ReplyDelete
  4. kalau tak silap ost dlm cerita ni ada dri rumor-butiran debu..

    ReplyDelete
  5. kalau tak silap ost dlm cerita ni ada dri artis indonesia tajuk lagu tu "butiran debu-rumor"

    ReplyDelete
  6. Tudung damia sangat cantik! Kat mana nak beli ye?

    ReplyDelete
  7. rasa macam tak adil sgt....kasihan Mia bkorban utk asben, tp asben dia x tahu pengorbanannya

    ReplyDelete
  8. selain lagu rumor.spe lg yg ek..minat sgt sore wanita dlm drma 2..

    ReplyDelete
  9. selain lagu rumor spe lg ek..mint sgt sore wanita dlm drama 2...

    ReplyDelete
  10. cter ni menarik.. penuh pengisian

    ReplyDelete
  11. pojiah gaos ? tak suka laa dia ..

    ReplyDelete
  12. xdan nak tgk smlm..duk layan muvi..huhuhu

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.