djchef Sinopsis Filem Wawa Semput Sambungan Adnan Sempit | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Friday 25 January 2013

Sinopsis Filem Wawa Semput Sambungan Adnan Sempit

Filem wawa semput berserta sinopsis dimana djdanchef difahamkan sambungan daripada cerita Adnan Sempit.

Watak utama dalam filem ini adalah Yana Samsudin, Angah dan Along Raja Lawak.

Sinopsis Wawa Semput

Konflik cinta BOBBY dan WAWA daripada filem Adnan Sempit tidak berakhir begitu sahaja. Kini, ianya disambung kembali dalam filem penuh komedi dan aksi memaparkan Bobby dan Wawa yang terpaksa menghadapi ujian terbesar dalam hubungan mereka apabila Bobby menuduh Wawa tidak setia.

Nama Ismat menjadi penyebab segalanya. Wawa sudah naik muak dengan sikap djdanchef , eh silap muak dengan Bobby yang suka merempit mengambil keputusan untuk berpisah dan pulang ke kampungnya. Bobby merayu berkali – kali dan meminta maaf namun tidak dilayan langsung oleh Wawa.

ISMAT muncul dengan penuh bergaya dan menumpangkan Wawa pulang ke kampungnya. Bobby yang memang sudah tangkap cintan guling – guling dengan Wawa tekad untuk mendapatkan Wawa kembali. Ismat dan Wawa pulang ke kampung dan terkejut apabila melihat Bobby terlebih dahulu sudah sampai.

Lama kelamaan, Wawa mulai naik semput dengan sikap Bobby dan Ismat yang tidak putus-putus bersaing untuk memikatnya. PAK KUDIN, ayah kepada Wawa lebih menyukai Ismat yang dirasakan mempunyai masa depan yang lebih cerah berbanding Bobby yang kaki rempit.

Namun, Pak Kudin juga sedar yang Wawa masih sayangkan Bobby dan mengharapkan dia akan berubah. Kawan baik kepada Wawa, AYUNI jatuh cinta pandang pertama pada Ismat kerana wajah Ismat yang mirip dengan bekas kekasihnya cuba untuk merampas Ismat daripada Wawa namun Ismat tetap setia pada cintanya.

Sesuatu harus dilakukan demi memisahkan Ismat dan Wawa. Ayuni dan Bobby berpakat! Apakah yang akan dilakukan oleh Ayuni dan Bobby? Masih adakah ruang untuk Bobby di hati Wawa? -
Saksikan Filem Wawa Semput di pawagam pada 31 Januari 2013.

wawa semput
Poster Filem Wawa Semput
JOM SHARE ARTIKEL INI:

1 comment:

  1. terbaikla yana..semkin popular..sonok tgk die berlkon..ade dua crite..crite wawa semput dan hntu kak limah 2 tu..hehe..

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.