djchef Selamat Tahun Baru 2013 | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Wednesday 2 January 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Selamat tahun baru happy new year 2013

Rasanya belum terlambat lagi djdanchef ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada semua pembaca blog djdanchef di facebook dan juga blogger-blogger.

RAKAN-RAKAN FACEBOOK

Happy new year 2013 kepada rakan-rakan facebook djdanchef. Sebenarnya djdanchef mempunyai 5 facebook yang mana mempunyai target pembaca yang berbeza yang djdanchef create mengikut niche: Hiburan, Berita, Makanan, Pingler dan Blog Peribadi sebab itulah blog ini bercampur macam-macam kategori dan tunggang langgang, blog yang tumpu kepada 1 kategori lagi baik sebenarnya.. Nampaknya djdanchef tersalah strategi.. Hehe tapi tak mengapalah kalau sudah enjoy berblog teruskan saja. Asalkan enjoy.

RAKAN-RAKAN BLOGGER

Tidak lupa selamat tahun baru kepada rakan-rakan blogger yang merupakan pemberi semangat untuk djdanchef berblog dan memberi inspirasi. Tahun 2012 adalah tahun yang paling aktif djdanchef berblog dan tahun 2012 jugalah ramai rakan-rakan yang djdanchef jumpa dan kenali barulah rasa otak ini berkembang bila berblogwalking banyak perkara yang djdanchef tidak tahu dan tidak pernah ambil tahu selama ini.

Setakat ini sajalah, djdanchef ingin mengucapkan selamat tahun baru 2013 kepada semua yang membaca ataupun yang TERbaca entri ini, ramai silent reader - walaupun mereka tidak komen tapi djdanchef tahu ada yang setia bila djdanchef melihat ip address mereka bersama bantuan recent blogger view dari web nuffnang :-) .

Lagi sekali selamat tahun baru 2013 dan semoga semua berjaya memajukan diri selangkah lagi untuk tahun baru ini. - djdanchef


JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.