djchef Dato Siti Nurhaliza Kritik Penaja Persembahan PSY Di Penang | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday, 14 February 2013

Dato Siti Nurhaliza Kritik Penaja Persembahan PSY Di Penang

Dato CT Nurhaliza kritik penaja konsert PSY Oppa Gangnam Style di Penang melalui twitter.

Gempar hari ini mengenai penyanyi NO. 1 Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza yang dikatakan mula menyentuh mengenai isu-isu politik di twitter nya. Adakah benar?

Pihak media tertanya-tanya adakah Dato Siti sudah berminat dengan bidang politik?

“Itu perkara normal. Artis juga orang biasa. Masing-masing ada hak dan pendapat untuk bersuara."

Bahkan apabila media bertanya mengenai persembahan konsert PSY baru-baru ini. Lantas Dato Siti menjawab

“Mengenai konsert Psy baru-baru ini saya rasa artis Malaysia sebenarnya boleh buat konsert yang lebih besar berbanding Psy.

Saya cakap ini pun bagi wakil suara-suara artis Malaysia yang lain."

Tambahan lagi, Dato Siti juga menyentuh mengenai penaja-penaja yang terlibat dengan konsert tersebut.

“Sebenarnya saya tidaklah menolak penyanyi-penyanyi luar untuk datang ke Malaysia,”

“Saya bukan nak fokus pada politik, tapi bagi badan-badan yang menaja kalau boleh tajalah artis kita seperti itu juga."

Beberapa gambar tweet dari twitter Dato Siti Nurhaliza



Walau bagaimana pun, Dato Siti bersuara bukan untuk dirinya tapi bersuara buat insan seni yang lain.

DARI: DJDANCHEF

Baca Juga:
- Gambar Dato Siti Nurhaliza Bertudung
- Datuk K Suami Dato Siti Nurhaliza Patah Bahu
- Video Gwiyomi Dato Siti Nurhaliza
- Dato Siti Nurhaliza Kritik PSY Oppa Gangnam Style


JOM SHARE ARTIKEL INI:

12 comments:

  1. PSY kan femes, sebab itulah ramai penaja nak taja PSY

    ReplyDelete
  2. konfiden dato ct hentam kerajaan

    ReplyDelete
  3. artis melayu pun hebt gak..haha..buat aksi pelik2

    ReplyDelete
  4. Tak perlu kot rasanya buat tarian pelik-pelik..dah lah kita ini orang timur, orang Melayu dan agamanya Islam. Rasa malu sangat-sangat kalau ada tarian tu dekat Malaysia, terutama yang menarinya orang Melayu, agama Islam, rosak kemelayuan kita yang sopan santun ni. Nak jadi yang terbaik, mulakan dengan yang baik. Kita boleh buktikan yang kita baik, dengan cara kita yang tersendiri. Kita ada aura tersendiri.

    ReplyDelete
  5. dato ct bercakap yg benar
    kenapa ?
    salah ke kalau tegur kerajaan ??
    soo kita rakyat x der hak lah ye ??
    aduhh sedey kalau ada yg rasa begitu hahaha

    kalau bukan dato ct suarakan .. ada artis lain yg nak suarakan tak ??
    oh tidak .. sbb masing2 takut x dpt show dah lepas nieee ..
    hebat dato ct ! kekadang kena lah bukakan mata orang2 nie ;))

    ReplyDelete
  6. ps : dik akak baru perasan iklan sblh tuu ekkee .. buat lah dik , x menjadi masalah pun pada akak .. bukan luak mana punn .. dah promote punn dah syukur akak rasa ! .. seronok dan TQ again !

    patut lah akak rasa macam kenal je entry tuu ekke .. glem kejap rasanya muhahaha

    ReplyDelete
  7. dia pun nak penaja psy tu taja dia jgk.dia kan diva sgt

    ReplyDelete
  8. dia pun nak penaja psy taja dia buat konsert jgk.dia kan diva malaysia.tu jeles tu

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.