djchef LIRIK LAGU MUARA HATI - SITI NURHALIZA & HAFIZ OST ADAM DAN HAWA | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Sunday, 23 September 2012

LIRIK LAGU MUARA HATI - SITI NURHALIZA & HAFIZ OST ADAM DAN HAWA

Drama terhangat masa kini adam dan hawa makin mendapat sambutan ditambah pula gandingan lagu tema (ost) antara hafiz dan dato siti nurhaliza.

Lirik Lagu Muara Hati - Hafiz dan Datuk Siti Nurhaliza

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntun mu kepada ku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali…
Padamu…
Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku berhujung padamu
Kemanapun kan pasti kembali
Wooo…

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali…

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasa
Sesuatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk dalam hati..
Cinta..

p/s: djchef pun dah minat tengok cerita dan lagu tema adam dan hawa ni.


JOM SHARE ARTIKEL INI:

11 comments:

  1. Sedapnya, lagu ni.

    ReplyDelete
  2. Lagu yg mnyayat hati aq this song

    ReplyDelete
  3. semp0i2x..
    Bykkan lg lgu2 duet mcam ni. .

    ReplyDelete
  4. Best giler lagu ni senikata & vokal yg mantap. 5 bintang untuk ct & hafiz

    ReplyDelete
  5. Best giler lagu ni senikata & vokal yg mantap. 5 bintang buat ct & hafiz

    ReplyDelete
  6. best giler lagu ni yg mantap dgn lirik & vokal yang x boleh persoalkan lg.

    ReplyDelete
  7. Lagu sedap... Touching abiss... Menitis air mata darah... Teruskan usaha industri muzik dgn cipta lagu yg camni lah ;) keep it up yo...

    ReplyDelete
  8. THANKS,,,,,

    Maaf,,,, buat teman" ada yg tau judul lagu dari lirik berikut ini gk yaaaa,
    klo ada yg tau. tolong beri tau. soalnya aku lg kesulitan download lagu karna lupa judul lagunya.
    klo gk salah liriknya sbb :
    sewaktu mula bertemu dulu
    kuanggap kau hanya kawan
    tetapi telah sudah mesra
    berbukitnya rasa sayang
    pabila kita tidak bertemu
    terasa rindu di kalbu
    akhirnya kita menyadari
    bahwa kita jatuh cinta,,,,,,,,
    di awal percintaan sungguh indah
    kau bersumpah depanku
    bahwa kau kan tetap setia denganku
    kini mengapa kau lukai hatiku
    dimana kah sayang,,,,, oh janjimu,,,,,
    ku berdo'a semoga hatimu masih sayang
    dan tak lagi mengguris hatiku,,,,,
    dan seterusnya,,,,

    Buat teman" yg tahu judul lagu diatas.
    tolong beri tahu aku.
    Makasih sebelumnya

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.