djchef Yatt Hamzah Jadi Penyanyi Nasyid Bersama Diana Amir & Noryn Aziz | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Saturday 9 March 2013

Yatt Hamzah Jadi Penyanyi Nasyid Bersama Diana Amir & Noryn Aziz

Yatt Hamzah jadi penyanyi nasyid bersama diana amir , noryn aziz

Lama djdanchef tak dengar khabar Yatt Hamzah. Terkini Yatt Hamzah sudah mula giat melakukan Nasyid Marhabban setelah penghijrahan dia untuk memakai tudung.

Yatt juga mengakui dia agak memilih watak untuk berlakon dalam sesebuah drama.


"Saya memang memilih watak. Tidak semua watak bertudung boleh saya ambil. Ada juga tidak sesuai dengan penghijrahan saya ini. Memang benar, selain berlakon, mengacara dan sering dijemput untuk mengadakan ceramah, Yatt juga sibuk menyanyi untuk nasyid marhaban. Saya sertai kumpulan tersebut bukan tujuan untuk mendapatkan show sebaliknya ia adalah minat Yatt sendiri."

"Pada kebiasaanya, Marhaban selalunya disertai generasi yang lebih senior. Jadi, apa salah Yatt ambil inisiatif ini dengan mengumpulkan artis muda yang telah berhijrah untuk turut sama," katanya

yatt hamzah bertudung

Kalau nak tahu bukan Yatt seorang sahaja kumpulan ini juga turut disertai oleh Noryn Aziz, Akma, Diana Amir, Siti Nurdiana dan Lufya.

"Persembahan pertama kami bersempena sambutan Maulidur Rasul di Putrajaya. Dari situ kami mulakan sehingga kami dijemput mengadakan persembahan dalam program Primadona di Astro Prima.

"Insya-Allah, kalau semuanya okay, kami akan buat album untuk Marhaban ini. Namun, ia bukan sekarang. Lagi pun, saya masih lagi sibuk dengan berlakon. Saya pun lebih memilih untuk berlakon." kata Yatt Hamzah.


JOM SHARE ARTIKEL INI:

6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..semoga segala niat baik mereka dipermudahkan...

    ReplyDelete
  3. owh yg berubah lg baik dr mereka yg pernah mengata mereka dulu

    ReplyDelete
  4. I've learn a few good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I wonder how much attempt you set to make this kind of fantastic informative site.

    Stop by my blog post 24269

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.