djchef Perla King Harga Murah RM70 | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Friday, 17 June 2016

Perla King Harga Murah RM70

Perla King harga murah Set Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Malaysia 
Kini.... Fenomena Serbuk Mutiara Kini KEMBALI & Sedang MELANDA 
Perla Kini merupakan 100% serbuk mutiara asli dari laut dalam Filipina..

Harga Promosi Terhad
RM70 (SM)
RM75 (SS)
*​no.tracking akan diberi

Nak Order??
SMS/WHATSAPP:
0132117313
Kesan yang sangat hebat
Kesan sepantas 3 HARI Pengambilan sahaja image
Kulit anda akan kembali Anjal , Cerah , Lembab & Gebu tanpa sebarang Pantang Larang mahupun Kesan Sampingan...

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :
  • Tiada pantang 
  • Kesan cepat seawal 3-7 hari 
  • 100% asli dan selamat 
  • GMP, Halal JAKIM dan mematuhi kelulusan akta makanan image

KANDUNGAN DALAM PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :
Perla King mempunyai 3 Bahan Utama yang sangat penting tau....
Ini antara Bahan & Fungsi Bahan tersebut ye

1. SERBUK MUTIARA FILIPINA :
  • Lebih ringan , berkualiti dan mempunyai mineral serta vitamin yg tinggi
  • Amat dipercayai oleh golongan bangsawan Cina sebagain bahan pemutih dan awet muda dlm menjaga kecantikan kulit
  • Bersifat antiradikal bebas . 
  • Melawan segala toksin dalam badan dan membuangnya . 
  • Hasilnya kulit yg cantik , gebu tanpa cela dihasilkan 
  • Mengecutkan jerawat
2. COLLAGEN IKAN SALMON :
  • Tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa
  • Collagen yang lebih berkualiti dan sering digunakan oleh negara Filipina , Korea dan Jepun 
  • Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang penghasilkan sel kulit baru
  • Mengandungi amino acid, omega 3 dan pelbagai mineral yg membantu dalam kesihatan dan kecantikan
  • Memudarkan parut dan menggebukan kulit
3. ACID HYALURONIK GRED A :
  • Lebih halus dan bermineral
  • Merangsang penghasilan kolagen dalam badan
  • Bertindak balas dengan vitamin C untuk menghilangkan kedutan, parut dan jeragat serta kedutan 
  • Melembapkan kulit
BAHAN LAIN : 

4. VITAMIN E & GRAPE SEED EXTRACT :
  • Antioksidan 
  • Menyokong komposisi kolagen dan serbuk mutiara dalam badan
MANFAAT AJAIB PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :

  • Antikedutan dan awet muda
  • Menyembuhkan ruam dan ekzema
  • Mencerahkan kulit
  • Perlindungan matahari
  • Menggalakkan pertumbuhan kulit baru
  • Menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit
  • Jerawat kecut
  • Membuang ulser kulit, melasme dan jeragat serta bintik hitam
  • Mencantikkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, dan sihat secara semulajadi
  • Menguatkan folikal rambut
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Menguatkan antibodi dan imun badan
  • Merangsang peredaran darah
  • Mengurangkan tahap kolesterol
  • Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang
  • Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran
  • Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
  • Menghapuskan parut dalam masa 1 minggu atau kurang

KEHEBATAN PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI  :

  • 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap
  • 3 hari untuk lihat jerawat kecut
  • 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri
  • 14 hari parut semakin pudar dan kulit semakin gebu
  • 28 hari lahir kulit baby terpancar seluruh badan

CARA PENGAMBILAN PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :

  • Koyakkan sachet dan terus dimakan
  • 1 Sachet 5 GM
  • Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan
  • Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari
 Soalan Lazim PERLAKING

1) Berapa lama masa yang diambil untuk produk ni menampakkan keberkesanannya?
1-3 hari. Ada yg ambik masa sehingga 1-2 minggu . Ia bergantung kepada sistem metabolisme badan masing2 . Jgn risau PERLAKING mempunyai dos dan khasit yg cukup tau untuk beri kesan paling cepat !

2) Ibu mengandung / menyusu boleh ambil produk ni?
Boleh . Kami ada testimoni ibu menyusu anak menjadi makin putih masa makan PERLAKING 

3) Saya ada alahan dengan seafood, boleh ke ambil produk ni?
Boleh . Kerana PERLAKING tak mengandungi kolagen ikan tilapia . Kami cuma menggunakan Ovari Ikan Salmon sahaja. Tahu tak ikan Salmon diperkaya Omega 3 yg mampu merawat alahan dan pelbagai masalah kesihatan lain ??

4) Kulit saya naik jerawat / parut / rashes yang teruk akibat salah ambil produk, bolehkah produk ini menghilangkan kesan tersebut?
Boleh . Berikan masa selama 1-2 minggu kepada PERLAKING untuk bertindak . Sebagusnya sebulan tau ! Lagi bagus 3 bulan dimakan tanpa stop untuk kesan wow wow wow

5) Saya ada masalah kulit kering / menggelupas / ekzema, adakah produk ini berkesan?
>Berkesan . Itu lah kehebatan kolagen ikan salmon yg mampu merawat masalah mcm di atas . Kami ada testimoni yg kata ekzema mereka hilang lepas makan PERLAKING

6) Ada kesan sampingan ke makan produk ni?
100% tak ada . Produk dihasilkan oleh kilang GMP yg dipantau KKM . Kami bukan produk import Cina mahupun repacking Thailand 

7) perlaking Boleh menggemukkan??
Confirm tak ! Sebabnya kami guna kolagen Ikan Salmon . Malah boleh menguruskan badan dan beri berat badan ideal . Kalau dh kurus tu takkan kurus dah . Testimoni kami kata makan PERLAKING makin kurus . Pembuangan najis juga lawas tiada masalah pencernaan . Lg hebat ?? PERLAKING kami membuang toksin sebab tu boleh kurus !

9)Boleh ke campur dengan supplement lain??
Boleh tak ada masalah . Tidak perlu jarakkan pon tak apa . Jika suplemen yg anda makan diambil pada waktu pg , anda boleh makan PERLAKING pada waktu malam 

10) Kalau ada ambil ubat-ubatan / jamu, boleh ke ambil produk ni? Kalau boleh, berapa lama perlu jarakkan masa?
Jamu dan ubat perlu dijarakkan 30minit atau 2 jam sebelum pengambilan PERLAKING . Sebab tu produk kami berbentuk sachet dan kecil sebab senang dibawa kemana mana untuk diambil selepas gape masa yg diberitahu 

TESTIMONI PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :
testimoni perlaking







testimoni perlaking 2

testimoni perlaking 4

testimoni perlaking 8

TESTIMONI PEMBELI



**DILARANG COPY PASTE PRINTCREEN TESTIMONI PEMBELI KAMI DIMANA2 WEBSITE TANPA KEIZINAN KAMI.


Harga Promosi Terhad
RM70 (SM)
RM75 (SS)
*​no.tracking akan diberi

Nak Order??
SMS/WHATSAPP:
0132117313

Nak order tanpa isi borang boleh hubungi dengan cara;
SMS atau WhatsApp: 0132117313
JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.