djchef Novel Bukan Kerana Aku Tak Cinta - Eman Sufi | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Sunday, 8 December 2013

Novel Bukan Kerana Aku Tak Cinta - Eman Sufi

Beli baca online novel melayu Bukan Kerana Aku Tak Cinta - Eman Sufi harga drama kat mana nak jual novel terbaru 2013 karya seni kakinovel penulisan2u review sinopsis


bukan kerana aku tak cinta

SINOPSIS

Bukan Kerana Aku Tak Cinta

“Kalau aku suruh kau terjun dalam kolam tu, kau nak terjun?”

“Untuk buktikan cinta Mas kat abang… terjun kolam pun Mas sanggup. Okey! Mas terjun! Tapi untuk pengetahuan abang... Mas tak tahu berenang!”

“Mastura!!!!!!!”


JEBAT. Seorang lelaki yang katarsis, berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrahnya hanya untuk menuntut ilmu agama dan melupakan kisah silamnya.

Sifatnya yang tenang, rajin dan baik hati telah menarik perhatian Mastura, adik ipar kepada majikannya Uwais. Pelbagai cara digunakan oleh gadis itu untuk menarik perhatiannya hingga Jebat naik rimas dan lemas. Walau berkali-kali ditolak, Mastura tidak juga berputus asa. Dia tidak pernah menyangka gadis cantik,kaya dan bijak seperti Mastura terpaut hati kepadanya, seorang lelaki biasa yang tidak begitu tampan kerana mempunyai parut di bahagian matanya. Mereka umpama The Beauty and The Beast.

“Kau tak malu ke nak bersuamikan lelaki yang tak ada apa-apa?”

“Nak malu apa? Bagi Mas, abanglah yang paling handsome. Bagus juga parut tu… Tak adalah perempuan lain nak rebut abang daripada Mas, kan? Biar Mas sorang aja yang tahu menilai betapa kacaknya abang di pandangan Mas.”

Namun mampukah rumah tangga yang dibina bertahan? bukan kerana aku tak cinta

Masih adakah cinta dan kesetiaan dalam hati Mastura apabila mengetahui rahsia sebenar yang Jebat ialah  bekas ketua kumpulan gengster!


Sementelah pula lelaki dengan sejarah hitam sebegitu bukanlah suami impiannya.

Testimoni Pembeli Novel
Beberapa testimoni pembeli yang telah membeli novel daripada kami



**DILARANG COPY PASTE PRINTCREEN PEMBELI AS RAFFALI SHOP DIMANA2 WEBSITE TANPA KEIZINAN KAMI.


Baca juga:

HARGA NOVEL:
RM25 (Semenanjung)
RM30 (Sabah Sarawak)




jom dapatkan novel bukan kerana aku tak cinta sekarang.
JOM SHARE ARTIKEL INI:

1 comment:

  1. sy nak tanya ada caj pos x?howmuch?

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.