djchef Novel Masih Aku Sayang - Umi Kalsom | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Sunday 24 November 2013

Novel Masih Aku Sayang - Umi Kalsom

Beli baca online novel melayu Masih Aku Sayang - Umi Kalsom harga drama kat mana nak jual novel terbaru 2013 karya seni kakinovel penulisan2u sinopsis

Tajuk : Masih Aku Sayang 
Penulis : Umi Kalsom
Harga : RM23.00
ISBN : 978-967-0246-58-1
 masih aku sayang

Sinopsis Masih Aku Sayang

FARAH FIRDAUS terus membiarkan kenangan lama memenjara jiwanya. Dia tidak sanggup hendak melepaskan sayang itu. Namun dia harus pergi meninggalkan cintanya hanya kerana sebuah rasa.

Aturan takdir, tiada siapa yang dapat ingkari. Farah dan Fattah disatukan menjadi suami isteri dan Farah benar-benar mengecapi bahagia. Namun sekali lagi takdir menguji menjadikan Farah sendiri tanpa Fattah di sisi sebagai suami.

Dan kehadiran Kamal mula menyesakkan minda dan hatinya namun masih aku sayang.

“Aku masih sayangkan kau.” – KAMAL

Hendak dilayan rasa cinta yang pernah wujud dalam hati, Farah tidak betah. Tambahan pula dengan kebencian Lela, adik iparnya, menambahkan luka dalam jiwa. Tidak cukup dituduh sebagai perampas kekasih, dikatakan diri Farah berskandal dengan duda pula!

“Aku ni tak dikira curang dengan Fattah ke?” – FARAH FIRDAUS

Itu juga yang menghantui minda Farah apabila semua orang mendesaknya untuk berkahwin semula. Farah buntu tetapi dia tahu, dia harus memilih dan siapakah pilihannya itu?

Testimoni Pembeli Novel
Beberapa testimoni pembeli yang telah membeli novel daripada kami



**DILARANG COPY PASTE PRINTCREEN PEMBELI AS RAFFALI SHOP DIMANA2 WEBSITE TANPA KEIZINAN KAMI.

HARGA NOVEL:
RM23

Nak order online? Boleh hubungi As Raffali Shop melalui:
Untuk Order:
SMS atau WhatsApp: 012-4973905
WeChat/Line ID: asraffali
Facebook: http://www.facebook.com/belinovel
Jom dapatkan novel masih aku sayang daripada kami.
JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.