djchef KAJOL KELANTAN DI DENDA SERIBU RINGGIT | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Friday 22 June 2012

KAJOL KELANTAN DI DENDA SERIBU RINGGIT

Kajol kelantan palsu kena di denda RM1000 seribu ringgit

kajol kelantan

Kajol Kelantan merupakan seorang penyanyi dan penghibur yang popular terutama di negeri Kelantan. Hari ini terpampang di berita kosmo yang bertajuk Kajol Palsu Di Denda RM1000.

Kajol Kelantan Kena Denda . Menurut kosmo

KAJOL KELANTAN

Rayuan penyanyi mak nyah (pondan) tersohor Kelantan, Kajol untuk mengetepikan hukuman denda RM1,000 atau penjara lima bulan yang dikenakan sebelum ini gagal apabila Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam mengekalkan hukuman tersebut.

Bagaimanapun, Kajol Kelantan atau nama sebenarnya Mohd. Hafiz Jeffri, 26, bernasib baik apabila Hakim Syarie Abu Bakar Abdullah memutuskan untuk menggantung selama setahun hukuman penjara sebulan yang diputuskan Mahkamah Rendah Syariah Tanah Merah pada 21 Jun lalu.

Kajol Palsu Di Denda. Mohd. Hafis yang mengambil nama aktres Bollywood 'Kajol' sebagai nama gelaran dirinya dijatuhi hukuman tersebut selepas mengaku bersalah berperwatakan seperti wanita dan berpakaian tidak senonoh di khalayak ramai tahun lalu.

Pada prosiding itu, Abu Bakar turut
mengarahkan tertuduh (Kajol Kelantan) berkelakuan baik selama setahun.

Kajol Kelantan didakwa melakukan perbuatan tersebut di tapak ekspo Padang Majlis Daerah Tanah Merah dekat sini pada 15 April tahun lalu.

- RM1000 seribu di denda kajol kelantan kena denda

JOM SHARE ARTIKEL INI:

1 comment:

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.