djchef KAY TERSINGKIR DI KONSERT AF9 MINGGU KE 6 (KEENAM) | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Saturday 14 May 2011

KAY TERSINGKIR DI KONSERT AF9 MINGGU KE 6 (KEENAM)

Seperti jangkaan djchef pada entri ni => KAY ATAU NERA MUNGKIN TERSINGKIR DI KONSERT KE-6 ? Akhirnya
Kay yang terpaksa meninggalkan Akademi Fantasia 9. Tepat tekaan djchef sama ada Nera atau Kay yang mungkin tersingkir. Djchef boleh jadi nujum pak belalang la nanti.. heheh tak da la kebetulan je tu.

Sebelum talian undian ditutup Kay kedudukan undian Kay di bottom 2 dan Fina kedudukan paling Last. Namun tanpa disangka Fina pecut rempit giler2 sehingga dia mendapat kedudukan No.1 kembali dan Kay berada di kedudukan paling last. Kay tersingkir di konsert AF9 minggu ke-6 (keenam)

Apa-apa pun semoga berjaya kepada Kay, Fans Kay pun ramai. Dan kejutan AF9 malam ini ialah Juri diberi Imuniti, iaitu pelajar yang buat persembahan terbaik akan dapat imuniti dan ini akan bantu dia tak senang disingkirkan di Konsert AF9 apa2 pun FINA memang konfem akan dapat imuniti kerana persembahan dia selalau terbaik.

Djchef suk imuniti ni, nanti sampi Final pelajar-pelajar yang terbaik dn mantap saja akan ke Final mesti Final AF9 nanti gempak!!!
JOM SHARE ARTIKEL INI:

2 comments:

  1. Salam,
    Djchef tepat dengan tekaan mengenai Kay meninggalkan AF9. Tetapi salah pada Nera. Kerana pada akhir konsert ( bila Afundi ditutup) , Nera no 3 tertinggi dengan 16%. Terendah Fina 12%,Azri 11% dan Kay 11% (tersingkit).

    ReplyDelete
  2. Terkeluar bukan bermakna tak boleh berjaya.

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.