djchef Nucifera Teeth Whitening Powder Murah Original RM65 | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Wednesday 4 July 2018

Nucifera Teeth Whitening Powder Murah Original RM65

Nucifera Teeth Whitening Powder Murah Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Borong Malaysia Tak Bahaya


NUCIFERA TEETH WHITENING POWDER
HARGA PASARAN : RM75
HARGA PROMOSI : RM65
ADD POS RM0 SM / RM5 SS

Produk Nucifera adalah Serbuk pemutih gigi yang diperbuat daripada Arang Aktif yang dikisar menjadi tersangat halus, sehalus mungkin. Produk ini berbentuk serbuk adalah kerana penyerapan kotoran pada permukaan gigi hanya akan berlaku sejurus selepas serbuk menjadi basah, tidak kisahlah samaada produk basah kerana terkena air liur semasa digunakan ataupun semasa dibancuh dengan air/ubat gigi sebelum digunakan. Jadi kesan yang paling maksimum yang akan anda alami jika produk ini digunakan terus dalam bentuk serbuk sendiri.

Arang Aktif Nucifera diperbuat daripada kulit tempurung kelapa yang dibakar secara terkawal dengan suhu yang teramat panas tanpa sebarang oksigen. Pembakaran tanpa oksigen ini membuka liang-liang pori arang dan menjadikan ianya arang yang mempunyai kuasa penyerapan yang hebat. 

Ingat! Arang Aktif & Arang Biasa adalah Berbeza sama sekali!



Cara penggunaan Nucifera ni memang kena berhati-hati.. sebab serbuknya terlalu halus sehingga boleh berterbangan jika ditiup angin. kerana serbuk nya berwarna hitam, ianya mudah mengotorkan jika tidak berhati-hati.. :)

Tips Penggunaan- 
1) Gunakan ketika waktu mandi
2) Guna pada waktu malam.
3) tunduk kan badan semasa memberus gigi.
4) berus gigi dengan mulut tertutup.

Untuk beginner atau sesiapa yang tak biasa gunakan serbuk pemutih gigi, boleh laa guna cara kedua.. campurkan serbuk dengan sedikit air ataupun ubat gigi dahulu, barulah diberus ke permukaan gigi..

Selamat mencuba! :D


1. Soalan : Apakah faedah menggunakan Nucifera ?
Jawapan : Nucifera bukan sekadar memutihkan gigi, tetapi ianya juga memastikan gigi anda putih, bersih dan sihat .
►Meneutralkan pH dalam mulut
►Membunuh bakteria
►Berkesan dalam mencegah kerosakan gigi
►Menyerap kotoran pada gigi seperti, kesan kopi,teh,rokok dll

2. Soalan : Adakah Nucifera boleh merosakkan Enamel gigi ?
Jawapan : Tidak, ini kerana Serbuk Nucifera adalah sangat halus 'ultra fine -200' . Nucifera berasaskan 100% bahan organik tidak merosakkan Enamel

3. Soalan : Bagaimana Jika saya ada gigi sensitif ?
Jawapan : Anda boleh menggunakan Nucifera kerana ianya 100% organik dan tidak merosakkan gigi. Dapatkan nasihat doktor gigi anda jika anda meraguinya.

4. Soalan : Jika saya perokok @ penggemar kopi ?
Jawapan : saya syorkan anda patut mencuba Nucifera

5. Soalan : Berapa lama saya akan nampak kesan slps pakai?
Jawapan : Untuk Kesan gigi putih anda akan dapat merasai perbezaan pada warna gigi selepas 7 hari pemakaian, harus diingat ianya perbezaan warna, bukan kesan putih serta merta kerana untuk mendapatkan gigi putih perlu dilihat beberapa faktor lain. bagaimanapun, anda pasti merasai perbezaan pada warna gigi anda. Perlu diingat juga, gigi putih sahaja belum tentu sihat dan bersih.

6. Soalan : Jika gigi saya dah putih adakah ianya kekal ?
Jawapan : Tidak, ini kerana warna putih gigi pada asalnya adalah lapisan Enamel pada gigi, Enamel mampu terhakis melalui beberapa faktor dan jika ia terjadi lapisan dentin akan kelihatan, dentin merupakan lapisan selepas enamel yang bewarna kuning. Nucifera membuang hasil kotoran kesan dari pemakanan/minuman/rokok dan membersihkan mulut dari bakteria yang boleh mengakibatkan gingivitis.

7.Soalan : Adakah Nucifera Lulus KKM ?
Jawapan : YA, NOT160303473K

8. Soalan : Berapa kali sehari saya perlu pakai Nucifera ?
Jawapan : Untuk tempoh permulaan 7 hari bermula hari pertama, kami sarankan guna sehari 2 kali iaitu pagi dan malam. Selepas 7 hari anda boleh gunakan sehari sekali pada waktu malam.

9. Soalan : Bagaimana Jika saya tertelan ?
Jawapan : Jangan risau, Nucifera tidak memudaratkan jika tertelan, Minum air masak 2 gelas sahaja jika tertelan. Bagaimanapun jangan suka-suka telan .







Harga Promosi Terhad

RM65 + pos RM0 (SM)
RM65 + pos RM5 (SS)
* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

Nak Order?? You want to order??
SMS: 011-59800889
WHATSAPP: +601159800889 / 01159800889

LINK WHATSAPP TERUS: https://601159800889.wasap.my/
Lihat produk lain di: kedai harga murah


Nucifera Teeth Whitening Powder Murah Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Borong Malaysia Tak Bahaya
JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.