djchef [ready stock] berocca Effervescent tun m harga murah RM3X | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday 24 May 2018

[ready stock] berocca Effervescent tun m harga murah RM3X

berocca Effervescent supplement table tun m mahathir watson guardian harga murah Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Borong Malaysia

Kekalkan badan yang sihat dengan Berocca kerana mengandungi vitamin dan mineral yang membantu untuk meningkatkanberocca-tun-mahathir prestasi tenaga sepanjang hari.

Tahukah anda, gambar Tun Dr Mahathir di meja makan di atas bukan lah gambar baru tetapi diambil sekitar 3 tahun lepas (sumber : Marina Mahathir). Gambar ini menjadi viral kerana dikatakan salah satu rahsia Tun M kekal sihat dan nampak bertenaga di usia 90+ ialah kerana mengamalkan pengambilan portion makanan yang sederhana seperti nasi hanya suku pinggan. Turut menjadi perhatian ialah bekas vitamin Berocca yang merupakan supplement untuk tenaga dan kesihatan.


Kenali Berocca, Supplement Yang Jadi Viral Kerana Tun Mahathir

berocca vitamin tun mahathir
Berocca adalah produk keluaran syarikat Pharmaceutical Bayer dan sangat popular di UK dan beberapa negara Europe lain. Bagi yang suka tonton drama Korea, pasti perasan banyak iklan atau product placement Berocca dalam banyak drama, variety shows popular di Korea.

Harga Promosi Terhad

RM34 + pos RM6 (SM)
RM34 + pos RM9 (SS)
* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

Nak Order?? You want to order??
SMS: 011-59800889
WHATSAPP: +601159800889 / 01159800889

LINK WHATSAPP TERUS: https://601159800889.wasap.my/
Lihat produk lain di: kedai harga murah
JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.