djchef Beli Novel Cik Kembar Encik Tunang - Hana Norisa Online | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Tuesday 6 September 2016

Beli Novel Cik Kembar Encik Tunang - Hana Norisa Online

Beli Novel Cik Kembar Encik Tunang - Hana Norisa Online jual sinopsis buku harga review baca melayu malaysia drama episod bab



Kata orang tak kenal maka tak cinta. Begitulah kisahnya dengan Rihan, si gadis campuran Melayu dan Perancis yang telah bertunang tanpa pernah berjumpa dengan pasangannya, Hazriq. Neneknya siap suruh dia kembali ke Malaysia untuk membuatkan mereka bertemu atas nama urusan syarikat.
 
"Kenal dia dulu. He can be as sweet as candy you know!"
 
Rihan bukannya tidak mahu memberi peluang kepada Hazriq, tapi rasa bersalahnya kerana meninggalkan Haiqarl tanpa berita masih menghantui. Namun, kenapa setiap kali dia mendekati Hazriq, dia terasa seperti dekat dengan Haiqarl?
 
"Macam mana awak nak tahu, kalau awak tak nak kenal saya?"
 
Sampai sahaja Malaysia, Rihan diburu. Sekumpulan lelaki botak telah bertindak menangkapnya dan mencederakan Hazriq. Rihan keliru. Tanpa Rihan sedari, dia diburu kerana wajahnya mirip seseorang.
 
Siapa orang yang mengejarnya itu? Kenapa kejar dirinya? Kenapa mereka menggelarkan Rihan dengan nama Ara? Apa yang berlaku sebenarnya? Siapa Ara? Apa kaitan Ara dengan Rihan? Dan siapa Hazriq? Perwatakannya, cara senyumannya, pandangannya semuanya mirip Haiqarl.



Mengenai Produk:
ID produk:9789673652754
Format:Kulit Nipis
Penerbit:Fajar Pakeer
Tarikh terbitan:29-AUG-2016

Harga Promosi Terhad

RM32 (Semenanjung)

Rm35 (Sabah Sarawak)

Harga telah termasuk postage

* no.tracking akan diberi

JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.