djchef AL RAZI SKINCARE 5 IN 1 HARGA MURAH RM40 | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday, 8 June 2017

AL RAZI SKINCARE 5 IN 1 HARGA MURAH RM40

AL RAZI SKINCARE 5 IN 1 HARGA MURAH RM45 Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Malaysia




AL RAZI SKINCARE

Harga Promosi Terhad

RM40 + pos RM5 (SM)

RM40 + pos RM8 (SS)

* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

 

Nak Order??

SMS: 01121428302
WHATSAPP: +601121428302 / 01121428302

LINK WHATSAPP TERUS: http://601121428302.wasap.my
Al Razi Skincare ialah merupakan produk yang sesuai untuk kulit bermasalah seperti berjerawat dan berminyak.Jangan lupa pakai set skincare Al Razi sebelum keluar rumah. Hanya perlu sapu seluruh muka sahaja, tak perlu pakai bedak, tahan lama dan tak berminyak .

Al Razi Skincare selamat diguna TANPA BAHAN KIMIA,TIADA PENGGELUPASAN, dan yang paling penting LULUS KKM!. 10 kali LEBIH BERKESAN,10 kali LEBIH PUTIH dengan set Al Razi Skincare nie..

Al Razi Skincare baru CERAH BAK KOREA!.Kesan seawal 5 hari je!! Produk herba terbaikkkk.Tak cuba tak tahu,dah cuba mesti puas hati.Seronok bila pakai Al Razi Skincare nie..nak tahu kenapa???? Sebab bila nak pakai tak perlu nak tonyoh-tonyoh tau.Sapu lembut-lembut.Tengok-tengok senang jer dia meresap.

Macam sebelum ni gunakan skincare lain tapi rasa susah sangat nak menyerap, kan?.takpe, pakai Al Razi Skincare ni confirm rasa lain.

Jom cantik seawal 5 hari dengan set skincare Al Razi. 

Alrazi 5 in1 set terdiri daripada :
- Alrazi Soap
- Alrazi Day Cream
- Alrazi Night Cream
- Alrazi Treatment
- Alrazi Moisturizer

KELEBIHAN AL RAZI SKINCARE :
Membantu merawat masalah jerawat dan jeragat.
Cepat menyerap ke dalam kulit.
Mudah dan senang dibawa.
Ikut warna kulit kita.
Sesuai dengan semua jenis kulit.
Sesuai dengan semua jenis warna kulit.
Muka semakin glowing dan gebu.
Tidak berminyak.

CARA PENGGUNAAN AL RAZI SKINCARE :
1- Basahkan muka dengan air suam, gosokkan sabun Al-Razi kat tapak tangan sehingga berbuih, sapu secara rata dan lembut ke wajah selama 2-3 minit kemudian bilas dgn air biasa/air sejuk.
2- Cuci muka dengan sabun Al-Razi 2x sehari
3- Siang hari sapukan Day Cream dan diikuti Sunblock.
4- Kemudian malam hari sapukan Night Cream dan Treatment Cream.










Harga Promosi Terhad

RM40 + pos RM5 (SM)

RM40 + pos RM8 (SS)

* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

 

Nak Order??

SMS: 01121428302
WHATSAPP: +601121428302 / 01121428302

LINK WHATSAPP TERUS: http://601121428302.wasap.my

JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.