Terkini 1mocc 1malaysia one call centre atau pusat panggilan 1 malaysia yang baru saja dilancarkan.
1Malaysia One Call Centre (1MOCC) atau Pusat Panggilan 1Malaysia adalah sebuah pusat penyelesaian setempat untuk rakyat mengemukakan pertanyaan, aduan atau cadangan mengenai perkhidmatan awam.
Pusat yang beroperasi 24 jam seminggu termasuk pada cuti umum itu diyakini dapat meningkatkan sistem penyampaian perkhidmatan awam kepada rakyat.
ADA ADUAN DAIL SAJA TALIAN 03-8000 8000 - 1MOCC
1MOCC merupakan satu projek National Flagship di bawah Strategi Lautan Biru Kebangsaan yang membolehkan orang awam mengemukakan pertanyaan, aduan atau cadangan kepada pelbagai agensi kerajaan menggunakan nombor rujukan tunggal 03-8000 8000.
INFO PUSAT PANGGILAN 1 MALAYSIA
Talian panas giler : 03 8000 8000
Faks: 03-8000 8001
Laman web: www.malaysia.gov.my
E-mel: 80008000@1mocc.gov.my
Facebook: facebook.com/myGovernment
Twitter: twitter.com/myGovPortal .
semua 1Malaysia :)
ReplyDeleteSebagai rakyat kita mengharap keberkesanan.
ReplyDeleteSaya sudah mencubanya dan ia berkesan.
ReplyDeleteSalam...bagaimana sy boleh memohon untuk memohon jawatan sebagai CSR kat Pggilan1 malaysia ni..mohon bantuan dr pihat yg berkenaan..TQ..0173058923 call/whatapps. .
ReplyDeleteSalam, saya johnathan ingn memohon jawatan kosong CSR di Panggilan 1 Malaysia, terima kasih, mohon minta bantuan yang berkenaan. JOHNATHAN MICHEAL call/sms(0102361663)
ReplyDeleteSalam...bagaimana sy boleh memohon untuk memohon jawatan sebagai CSR kat Pggilan1 malaysia ni..mohon bantuan dr pihak yg berkenaan..TQ.. 0102361663(Johnathan) call
ReplyDelete