djchef 4 INISIATIF 1 MALAYSIA FOR YOUTH (1M4U) | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Sunday 15 July 2012

4 INISIATIF 1 MALAYSIA FOR YOUTH (1M4U)

4 inisiatif empat 1 malaysia for youth 1m4u program

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak sebentar tadi mengumumkan empat (4) inisiatif penting di bawah program 1Malaysia For Youth (1M4U) dalam usaha memperkasakan gerakan sukarelawan belia di negara ini.

Perdana Menteri berkata, empat perkara itu ialah penubuhan Lembaga Amanah 1M4U, Dana Sukarelawan 1Malaysia dengan peruntukan sebanyak RM100juta dan mengisytiharkan 2013 sebagai
Tahun Sukarelawan serta mewujudkan Stesen Radio 1M4U. Najib berkata demikian ketika berucap pada program 1M4U di sini.

JOM SHARE ARTIKEL INI:

1 comment:

  1. Maaf yer saudara Yip Jiun Hann...Ada kesilapan sikit berkenaan comment saudara di atas. Dalam Islam HANYA boleh kahwin EMPAT SAHAJA(MAKSIMUM), bukan LEBIH DARI EMPAT. Dan dalam Islam menggariskan beberapa peraturan dan syarat yang wajib dicapai terlebih dahulu sebelum seseorang itu dibolehkan berkahwin lebih dari satu.

    Saya tak membantah kalau ayah saudara nak kawin lebih dari seorang asalkan tidak berlaku penganiayaan kepada sesiapa. Sememangnya itu hak dia dan jalan hidup yang dia pilih. Tetapi kalau saudara nak marah orang yang dengki dengan ayah saudara pun, saya rasa tak perlu untuk saudara sentuh bab agama Islam sekiranya saudara tidak arif. Dan sekiranya saudara nak sentuh juga, bertanyalah kepada orang Islam yang betol2 berpegang pada agama Islam terlebih dahulu. Sekian, harap maklum. Terima kasih.

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.