djchef JOM JOIN BLOGLIST JAMAL | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Wednesday 27 April 2011

JOM JOIN BLOGLIST JAMAL










Hari ini ternampak entri dari saudara Jamal tajuk Jom Join Bloglist Jamal kat blog dia. Tetiba rasa nak join.. haa ni 1st time saya join bloglist ni. Baru sebulan saya join dunia blogger ni kira masih newbie dan mentah lagi. Kira "pembukaan" la ni (potong riben) ..haha tak sure la umo saudara Jamal ni.. nak panggil saudara jamal or abang jamal? haha saya dah tua dah (20tahun) hehe.. dalam nak join bloglist saudara Jamal ni, ada diberikan soalan2 .

1. Kenapa korang nak masuk bloglist Jamal?
huhu..saya nak masuk bloglist Jamal sebab sekurang-kurangnya dapat juga meningkatkan lagi promosi blog saya yang tak berapa nak seksi (meriah) ni. Dengan ada bloglist ni dapatla meningkatkan lagi traffik ke blog saya dan memberikan informasi-informasi menarik kepada visitor.. (tudiaa ayat macam nak jawab karangan..hehe)


2. Kenapa Jamal patut pilih blog korang?
Sebab blog saya seksi... haha tak ada la, sebab blog saya hidangkan informasi-informasi yang menarik tapi lebih fokus kepada hiburan. Tetapi blog saya tak la juga update pasal entri hiburan saja, saya juga posting entri mengenai berita2 terkini, informasi-informasi yang menarik, tak lupa juga inf0-info pendidikan untuk adik2 (pelajar2 sekolah). tengok kat ENTRI POPULAR kat sidebar kanan ni. kebanyakkan entri berkaitan pendidikan paling popular kat blog saya ni dan saya aktif gak di facebook bantu adik2 lepasan spm yang brtanya tentang informasi mlanjutkan plajaran , so informasi yg mreka tanya tu saya wat entri kat blog saya ni.. mreka boleh tahu informasi tu dengan lebih detail lagi dan kalau bernasib baik mreka yg search mlalui google tu dapat cari informasi tu di blog saya. (perghh aku ker yang taip ni? apesal skema sgt ni?..huhu)


3. Kenapa tertarik dengan blog Jamal?
haaa nak tau kenape? sebab blog saudara Jamal seksi.. (jangan pikir-pikir lain2 yer).. haha seksi dengan contents dalam blog dia expecially mengenai tips & tutorial. Banyak entri tips & tutorial jana traffik , tips pendapatan nuffnang dan teknik-teknik blogging saudara Jamal yang seksi yang membuatkan visitor tergoda dan cuba mengaplikasikan atau mempraktikkan tips&tutorial yang dia berikan.. (perghhh skemanya ayat ku..kuikui) dan saya start menjadi "silent reader" blog saudara Jamal ni bila dia komen kat entri saya yg ini I LOVE U NUFFNANG . dan kadang terserempak kt forum.cari hehe


4. Berikan teguran supaya dapat buat penambahbaikan blog Jamal?
boleh tegur2 ker ni? tak kena tolak markah ker?? hehe ermm.. background ja kot rasanya.. bab warna hitam tompok2 kelabu.. (siap tompok2 lagi? hehe) tak la.. bab nampak macam kusam sikit.. Warna agak cerah2 sikit ok kot.. warna hijau ker, biru ker nampak sesuai rasa sejuk dan damai dan blog saudara Jamal yang ada entri tentang petroleum oil di laut-lautan biru tu.. huhu

yang tu jek la kot.. perghh panjang juga taip ni.. haha mcam wat exam OOOh.. ok pada yg terbaca entri ni.. korang join la bloglist jamal ni disini -->> Jom Join Bloglist Jamal . haha
JOM SHARE ARTIKEL INI:

4 comments:

  1. Jamal dah verify Link ke Blog Jamal tue...

    TAHNIAH Ash...disebabkan Jamal suke baca entry nie dan Ash bagi komen membina untuk blog Jamal. Secara automatic Jamal pilih blog Ash masuk dalam senarai 20 Blog Pilihan Jamal..

    Kemudian blog nie akan bersaing dengan blog-blog yang lain untuk menjadi 3 Blog Terbaik pulak nanti ye..Gud Luck tau..ade mase 2 hari lagi nie, rajin2 la bodek Jamal..hehe..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih jamal.. hehe wahh nak kena bodek2 guna ayat power ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Jamal dah ade Domain baru tau kawan-kawan..

    www.jamaluddin.net

    ReplyDelete

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.