djchef Cemburu Seorang Perempuan RM1 - Ebook Ebuku Novel | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Friday 3 January 2020

Cemburu Seorang Perempuan RM1 - Ebook Ebuku Novel

Cemburu Seorang Perempuan RM1 - Ebook Ebuku Novel Harga Murah Jual Beli Online Malaysia Buy Sell Lazada Shopee Promosi Original

 cemburu seorang perempuan novel ebook buku novel


Keterangan Produk Cemburu Seorang Perempuan RM1 - Ebook Ebuku Novel
Tidak sulit beristeri dua, Dhiya'... kiranya yang kedua itu ialah dirimu. Kiranya yang kedua itu penuh reda sepertimu... Isteri, di wajahmu ada syurga... yang di dalamnya beralun tenang alirannya dan sesekali aku rindu... namun yang sesekali itu, aku seringnya tidak mampu untuk memenuhinya. Kasih sayang kita ada sempadan yang memisahkan, hingga ruang ruang intim antara kita... aku lemas sebelum waktunya.

 Andai syurga buatmu, lalu aku harus menjadi suami yang bagaimana... selayaknya aku di mana? Dan adakah syurga buat suami sepertiku... suami yang sering kali gagal meletakkan keadilan di dalam rumah tangga. Isteri... melamarmu menjadi isteri kedua adakah suatu yang dinamakan kesilapan, bila tatkala kesempurnaanmu menjadikan aku seorang suami yang gagal....


*Kindly noted this is an ebook in pdf format. please leave your email address at 'leave a message' section when checking out.

Cemburu Seorang Perempuan Ebook Ebuku Novel


Harga Cemburu Seorang Perempuan Ebook
Promosi Terhad
RM1 + pos RM0 (Semenanjung)
RM1 + pos RM0 (Sabah sarawak)
* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

* barang dihantar dlm masa 1-2 hari

Nak Order?? You want to order??
SMS: 011-59800889
WHATSAPP: +601159800889 / 01159800889

LINK DIRECT WHATSAPP : http://wasap.my/+601159800889/




cs:vv-vv
cemburu

Cemburu Seorang Perempuan RM1 - Ebook Ebuku Novel Harga Murah Jual Beli Online Malaysia Buy Sell Lazada Shopee Promosi Original

JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.