djchef Jamu Asam Kunyit Susuk Manja Harga Murah | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Tuesday 5 November 2019

Jamu Asam Kunyit Susuk Manja Harga Murah

Jamu Asam Kunyit By Susuk Manja Murah Harga Promosi Testimoni Malaysia Ada KKM Tiada Bukan Tiruan Bahaya Khasiat Kebaikan Review Shopee Lazada

Produk ini sudah lama tapi masih lagi hangat dan dicari ramai oleh pelanggan-pelanggan kami kerana khasiat dan keberkesanan jamu asam kunyit ni. Stok selalu habis jer tapi tak apa kami masih ada lagi stok khas untuk anda. sebelum tu jom kita tengok apakah khasiat dan istimewanya jamu ni.



Khasiat Kebaikan Jamu Asam Kunyit Susuk Manja

Dahulu kala kunyit hidup digunakan didalam masakan dan juga ketika berpantang. Ingat lagi ibu mertua akan rebuskan makanan mesti letak kunyit sebagai hidangan ketika berpantang atau minum air akar kayu. Sememangnya kunyit adalah bahan masakan yang baik untuk kesihatan dalaman wanita. itu sebab kunyit perlu dimakan ketika didalam pantang.

Trend semasa amalan berpantang lebih mudah dengan adanya pelbagai pilihan jamu, air akar kayu dan lain-lain keperluan seperti bengkuk ibu, barut bayi dan lain-lain. Kehidupan yang sangat senang dan memudahkan asalkan duit ada, semua benda boleh dibeli.

Saya ingin mengingatkan kelebihan kunyit untuk ibu yang bersalin, wanita yang pernah bersalin, Jamu Asam Kunyit ini sangat membantu dari segi permasalahan  pembuangan air besar, merapatkan faraj, mengempiskan perut, memulihkan luka dengan cepat serta merawat rahim dan keputihan. Inilah kelebihan Jamu Asam Kunyit keluaran SUSUK MANJA ENTERPRISE. Jamu ini adalah 100% organik, tiada bahan pengawet diletakkan, bagi menjamin kesegarannya, Jamu ini perlu disimpan didalam peti ais.


Kelebihan Jamu Asam Kunyit Susuk Manja :

🌱Mencantikkan kulit
🌱Mengempiskan perut
🌱Menyihatkan tubuh
🌱Merapatkan faraj 
🌱Memulihkan luka dengan cepat
🌱Menurunkan berat badan
🌱Merawat rahim & keputihan yang berlebihan
🌱Bagi wanita selepas bersalin


Cara Pengambilan Jamu Asam Kunyit Susuk Manja

Jamu Asam Kunyit ini perlu diambil 20ml SAHAJA sebayak dua kali sehari. Maknanya minum 20ml awal pagi sebelum sarapan pagi dan 20ml sebelah malam (sebelum tidur). 

Sebotol Jamu susuk manja berharga RM14.00 sahaja. Sebotol Jamu Asam Kunyit mempunyai 500ml, maknanya boleh bertahan selama 13 hari ataupun 2 minggu bagi 1 botol. 

Jimatkan... dengan khasiat yang ada, tidak perlu kupas kunyit, nak potong lagi, nak blend lagi di masak pulak, lecehkan... Jamu Asam Kunyit ini dapat membantu masalah dalaman kita terutamanya Wanita. Orang lelaki juga boleh mengambil Jamu susuk manja ini dengan harga yang murah, tidak bahaya dan pasti selamat.


Testimoni Review Jamu Asam Kunyit by Susuk Manja Murah

Ini adalah beberapa testimoni atau review daripada pelanggan-pelanggan yang mencuba jamu asam kunyit susuk manja ini.




Jadi bagaimana berminat dengan jamu ini? anda boleh dapatkan daripada kami kerana jamu ini sangat berkesan, harga berpatutan dan murah dan banyak lagi testimoni dan review daripada pelanggan kami boleh pm kami untuk maklumat lanjut.

Harga Jamu Asam Kunyit Murah
'

Harga Promosi Terhad
RM14 + pos RM6 (Semenanjung)
RM14 + pos RM9 (Sabah sarawak)
* no.tracking pos laju malaysia akan diberi

* barang dihantar dlm masa 1-2 hari

Nak Order?? You want to order??
SMS: 011-59800889
WHATSAPP: +601159800889 / 01159800889

LINK WHATSAPP TERUS: https://601159800889.wasap.my/

Jamu Asam Kunyit Susuk Manja Murah Harga Promosi Testimoni Malaysia Ada KKM Tiada Bukan Tiruan Bahaya Khasiat Kebaikan Review Shopee Lazada



JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.