djchef Gadis Berhijab Selfie Terlampau | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday 30 March 2017

Gadis Berhijab Selfie Terlampau

FENOMENA swafoto sudah tidak asing lagi dalam kalangan remaja masa kini patah lagi dengan kemunculan pelbagai peranti canggih dan aplikasi memudahkan lagi setiap momen dirakam.

Namun apa yang tidak enaknya, apabila kemudahan dan kecanggihan itu ada disalahgunakan sehingga mampu menjatuhkan maruah, harga dan martabat diri sendiri.

Terbaharu laman Facebook tempatan mula sensasi dengan sekeping foto tiga gadis berhijab ber'wefie' lucah di sebatang jalan tar sehingga tular hangat diperkatakan.

Di dalam foto yang tersebar itu, dua daripada tiga gadis itu berposing dengan gaya kaki terkangkang ke langit menjadi kecaman pengguna laman sosial.

Rata-rata netizen, mengutuk keras tindakan gadis remaja berkenaan yang tidak tahu menjaga batas sebagai seorang wanita dan dalam pada masa yang sama mencemarkan imej wanita Muslim.

Malah tidak kurang juga yang memberikan komen berbaur lucah.

"Ni dah kenapa selfie begitu rupa…cubelah elok2 sikit bergambar tu…dah cantik manis rupa wajah tapi bila bergambar begitu, hilang terus cantik tu dik…alahaiiii," tulis Rapidah Supian.

Manakala Salleh Mohamad pula, "Selfienak tunjok apa 2?? Awat elok sangat ka?? Kalau elok pon jangan la bodoh sangat..sampai tera 2, maruah mu di mana??? Sudah2 la ye."

"Pandai kangkang ni…spesis macam ni tahan lame kalo part kangkang," ujar Acap D Luffy. – MYNEWSHUB.CC

JOM SHARE ARTIKEL INI:

No comments:

Post a Comment

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.