djchef DAPAT DUIT DENGAN HANYA KLIK IKLAN | PANAS GILER!! - DJDANCHEF

Thursday 31 May 2012

DAPAT DUIT DENGAN HANYA KLIK IKLAN

Sekarang ini senang untuk dapat buat duit wang dengan hanya klik iklan sahaja. Churp2 adalah laman yang membolehkan kita mendapat duit dengan senang.

Pelbagai tokoh dan artis yang menyertai churp2 ni antaranya Ning Baizura, Aishah Sinclair, Adam C dan lain-lain. Ianya 100% tidak tipu dan bukan scam.

Caranya: Anda mesti ada Akaun FACEBOOK atau TWITTER. Kita pilih iklan yang disediakan di dalam laman web tersebut dan SHARE kat FACEBOOK/TWITTER kita. Contoh kita pilih iklan Digi dan share kan iklan digi tu kat facebook/twitter kita.
Dan bila rakan2 facebook/twitter kita nampak kita share iklan digi tu mereka pasti akan klik iklan tu dan kita telah pun dapat duit sebab ada orang klik iklan yang kita share tadi.

Duit akan dihantar melalui cek ke rumah. Jadi pastikan nama penuh dan alamat yang betul diisikan dalam borang pendaftaran tadi.

Macam mana nak daftar???

1. Klik SINI DULU dan pilih SIGN IN WITH FACEBOOK (MACAM GAMBAR DI BAWAH)


2. Sekiranya ada keluar ALLOW, ALLOW kan saja. Sekiranya keluar AUTHORIZE, AUTHORIZE dengan facebook atau twitter anda. Kalau tak ada tak mengapa.

3.Sekiranya ada keluar borang maklumat seperti nama penuh, alamat dan lain2 sila isi dengan betul sebab duit akan dihantar melalui cek ke rumah alamat anda.

4.Cuba step ni semua dulu. Kalau tak faham boleh join group ini untuk pertanyaan >> Ransak Group

JOM SHARE ARTIKEL INI:

1 comment:

Silakan komen djdanchef akan balas kunjungan anda.